Ahad, 21 Jun 2015

Keistimewaan dan Manfaat Minyak Dhab



Keaslian Minyak Dhab dan rawatannya


Kami mempunyai sebuah pusat  rawatan (ATTALAQQI- Bukit Sekilau, Kuantan) dan kepakaran kami adalah membantu menyelesaikan masalah berkaitan tenaga batin bagi kaum lelaki & wanita dengan kaedah menggunakan Minyak Dhab asli dari Mesir, tanpa bahan kimia & bahan-bahan terlarang . Produk yang kami hasilkan  adalah diolah menggunakan minyak istimewa untuk mengekstrak khasiat daging dhab dan dibawa masuk terus dari Mesir, serta dijual dengan harga yang termurah di pasaran dan mampu milik.

                                                         Minyak Dhab siap dimasak


KHASIAT MINYAK DHAB:

Menguatkan Dan Memulihkan Tenaga Batin Lelaki;
Mendatangkan Selera Seks Lelaki;
Membesar Dan Menegangkan Zakar;
Memperbaiki Peredaran Darah Pada Zakar; Menguatkan Regangan Zakar;
Memaksimumkan Ereksi Zakar;
Menghalang Urat Zakar Dimasuki Angin;
Untuk Lelaki Lemah Tenaga Batin,  (CARA URUT BERGAMBAR DI POS MENGIKUT PERMINTAAN)
       Urut Dari Pangkal Hingga Kepala Zakar Selama 10 Ke 15 Minit Dan Dibiarkan Ia Kering    Sendiri Supaya Meresap Masuk Ke Dalam Zakar. Perlu Diamalkan Setiap Hari Insyaallah Zakar Akan Dapat Besar, Panjang Dan Kuat Selamanya;
      Diamalkan Urut 2 Kali Seminggu Dari Pangkal Ke Kepala Zakar Akan Meningkatkan Kelazatan Ketika Berjimak; 

KHASIAT TAMBAHAN MINYAK DHAB:

Disapu Dan Diurut Pada Bahagian Pesakit Lumpuh, Stroke
-Merawat urat saraf dan sendi -Sakit tengkuk -Sakit bahu -Sakit belakang -Sakit pinggang -Sakit tangan -Sakit siku -Sakit lutut -Sakit kaki -Sakit dalam buku lali -Sakit dalam tumit kaki -Sakit dalam tapak kaki -Kebas kaki tangan -Sengal kaki tangan -Lenguh kaki tangan -Tersalah urat/patah -Terseliuh/terkehel

Mengapa perlunya MINYAK DHAB?
 

Minyak dhab terdapat bahan bahan mineral dan vitamin untuk pemulihan urat saraf.Bahan bahan sokongan terdiri daripada minyak zaitun mempunyai kandungan vitamin E yang berfungsi membaiki sel sel kulit. Manakala sifat lemak kambing gurun yang kami campurkan kedalam minyak ini berfungsi untuk mengembangkan salur darah supaya lendir lendir yang tersumbat dapat dihilangkan semasa proses urutan. Kerana keberkesanannya, minyak dhab merupakan salah satu item yang 'wajib' ada bagi pasangan suami isteri atau satu keluarga. 

Kebahagian dalam hubungan kelamin terserlah diriak wajah
Ada sesuatu yang tidak kena dalam perhubungan, kelemahan dan ketidak puasan

Segeralah mengamalkan minyak yang berkhasiat ini.



Antara manfaat yang sering menjadi perbualan adalah:




       Selain khasiat utama untuk Tenaga Batinniyyah , ianya sangat membantu untuk menyembuhkan luka-luka biasa & kritikal seperti luka akibat kemalangan, luka akibat melecur & luka yang merebak, seperti pengidap diabetis/kencing manis. Mengapa setiap orang perlu memilikinya? Minyak dhab sangat membantu penggunanya dalam banyak situasi, terutamanya ketika kecemasan. Jadi, anda dinasihatkan memiliki minyak dhab untuk disimpan dirumah & dalam kereta (mudah jika travel). Kecemasan boleh berlaku bila-bila masa sahaja. Contohnya kembong perut atau kulit terluka/melecur, sebab itu anda dinasihatkan juga simpan sebotol di dalam kenderaan. 

Info Produk Nama Produk:DHAB MASSAGE OIL
 Isipadu: 15ml . Tempoh boleh guna: 7 tahun selepas dibuat                                                              
HARGA: RM 30.00 (pos percuma ke Seluruh Malaysia)
PROMOSI: 4 BOTOL RM 100.00
*AGENT DIPERLUKAN Dengan Modal Permulaan RM 200
 Agent adalah terhad mengikut kawasan/daerah (hubungi untuk maklumat lanjut)
Minyak ini 100% halal tiada campuran binatang 2 alam seperti lintah dan belacak. Gunalah yang halal untuk tujuan perubatan.










1 ulasan: